LFS Özel Server İnsimi İndir [EmirhanPala]

##### İnsim kullanıma kapatılmıştır.

10 Yorum

Olmadı Emirhan Palaya Basıyorum bunu diyor:This application has been built with an evaluation version of SmartAssembly , and thereforce annot be distributed. You can insatall SmartAssembly on this computer to be able to run this application This application will now quit. diyor bunu nasıl yapa bilirim

SmartAssembly indirmen gerekiyor.
buradan indirebilirsin: https://www.red-gate.com/dynamic/products/dotnet-development/smartassembly/download

indirdim yaptım da böle oldu emirhan abi connect basıyom senin gibi bişey çıkmıyor sv ye o nu nasıl ayarlaya video daki şeyin aynısını yaptım connect bastım olmadı neden olmadı bana yapabilirmisin skype:Talha Tığcı

araç & obje kısmındaki hoşgeldiniz mesajını aktif etmen gerekiyor. videoyu izle yaparsın.

Kardeşim ben bunu aktif ettiğmde sw de bi yazı geliyo ondada senin yazıların var admin iletişimi falan onları nasıl deyişriririm

ekran görüntüsü atabilirmisin.

insim kullanıma kapatılmıştır.

abi rica etsem insim atarmısın

https://www.facebook.com/TRASKER588