LFS Download TempLock V2.42 (0.6R) İndir

LFS Download TempLock V2.42 (0.6R) İndir

Açıklama: Live for speed'in gözde hilesi TempLock ile LFS'nin oyun içerisinde istenilen arabaya istenilen bir sabit bir sıcaklığı ayarlamak için kullanılan bir lastik ısıtma yada lastik ısısını sabit tutturma programıdır. Bu program Drift,Race,Drag için kullanılabilinir yada kullanıcının isteğine doğru bir kullanımda yapılabilir.

İndirme Linki: http://link.tl/Wh4K
Alternatif indirme linki(Önce üsttekini deneyiniz...): https://yadi.sk/d/cJFZm5Dg3DusPy

19 Yorum

bende çalışmadı emirhan ne yapcam

Ne tür hata alıyosun söylersen yardımcı olabilirim.

Sunucu modifiyeli değilse atar. Başka serverlerde aç

win32 hatası alıyorum benim pc 64 bit galiba ondan 64bitlik olanı varmı

kardeşim 32-64 fark etmiyor benimkide 64bit ama çalıştırabiliyorum sen bi uyumluluk ile açmayı dene.

Kardeşim LFS.exe Çalışmaıyı Durdurdu Htası Veriyor Ulaş Bana Skype : ahmetriza042

Farklı bir sürüm yada yanlış ayar yapıyosan ondan olabilir.

Emirhan abi bnm sadece ön teker ısısı sabit oluyo arka tekerleri nasıl yapıcam

Emirhan bey bnm sadece ön tekerlerde işe yarıyor ne yapıcam

Frontu sabitlemek için ne yapıyosan rear'ıda aynı şekilde yapacaksın.

Frontu sabitlemek için ne yapıyosan rear'ıda aynı şekilde yapacaksın.

Bende win32 uyumlu bir uygulama değil hatası veriyor açılmıyor 64 bit olduğu için galiba 32 bit yapabilirmisin ?

http://prntscr.com/htbrvr
Resimde Var Hata Böyle Yazıyor Nababilirim ? Detaylı açıklarsan Sevinirim :)

Şu Hani Çizgi Adam Varya Onun Fotosu Yok Programda Yenisini Yapıp Link Verebilirmisin Hatalı Çıkıyor Uygulama ?

Virüs programından olabilir. Kapatıp açmayı dene eğer yine aynı hatayı filan alırsan .net framework fln yükle eğerki hata hala devam ediyosa sil tekrar kur :) Birde oyun sürümüde önemli tabi program 6r için uyumlu 6r kullanıyorsan yukarda yazdıklarımı denedikten sonra yap bir problem çıkmaması gerekiyor.

lastik patılıyor ben drag için patlamamasını istiyorum nasıl yapılır

Aracına göre lastiğin ısılarını ayarlayıp yap patlamaz.

emirhan abi rb4 ayarlarını söylermisin drift