LFS Özel Server İnsimi İndir [EmirhanPala]

  7 yorum
##### İnsim kullanıma kapatılmıştır.

7 yorum :

  1. Olmadı Emirhan Palaya Basıyorum bunu diyor:This application has been built with an evaluation version of SmartAssembly , and thereforce annot be distributed. You can insatall SmartAssembly on this computer to be able to run this application This application will now quit. diyor bunu nasıl yapa bilirim

    YanıtlaSil
  2. indirdim yaptım da böle oldu emirhan abi connect basıyom senin gibi bişey çıkmıyor sv ye o nu nasıl ayarlaya video daki şeyin aynısını yaptım connect bastım olmadı neden olmadı bana yapabilirmisin skype:Talha Tığcı

    YanıtlaSil
  3. araç & obje kısmındaki hoşgeldiniz mesajını aktif etmen gerekiyor. videoyu izle yaparsın.

    YanıtlaSil
  4. Kardeşim ben bunu aktif ettiğmde sw de bi yazı geliyo ondada senin yazıların var admin iletişimi falan onları nasıl deyişriririm

    YanıtlaSil
  5. ekran görüntüsü atabilirmisin.

    YanıtlaSil
  6. insim kullanıma kapatılmıştır.

    YanıtlaSil